Εργασίες στην Πληροφορική με θέμα την Ιστορία - Α΄ Γυμνασίου

 history informaticsΣτην ενότητα της Πληροφορικής Α΄ Γυμνασίου «Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα» οι μαθητές δημιουργούν τις παρακάτω τέσσερις εφαρμογές στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch και έρχονται σε επαφή με βασικές αλγοριθμικές δομές όπως τη δομή επιλογής και επανάληψης και με την έννοια της μεταβλητής.

Οι εφαρμογές υλοποιούνται μέσα από έξι δραστηριότητες στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου.

 Διάλογος στο Scratch

  • Άσκηση Σωστού – Λάθους στην Ιστορία της Α΄ Γυμνασίου

 

Προγραμματίζοντας πολλά αντικείμενα

  • Άσκηση Αντιστοίχισης Νο1

 

  • Άσκηση Αντιστοίχισης Νο2

 

  • Άσκηση Επιλογής